آشنایی با چک لیست نگهداری و تعمیرات (نت) پیشگیرانه + دانلود نمونه چک لیست نت

روش اجرایی خرید و تدارکات

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه یک رویکرد پیشگیرانه است که امکان بازرسی منظم تجهیزات را برای تعیین اینکه آیا شرایط عملکرد آنها رضایت بخش است، فراهم می کند. با انجام تعمیرات پیشگیرانه در تجهیزاتی که هنوز کار می کنند، می توانید هر گونه نقص یا خرابی احتمالی را قبل از اینکه به شکست های عمده تبدیل شوند، شناسایی و اصلاح کنید.

چک لیست نگهداری و تعمیرات (نت)

هنگامی که شما مشخص کرده اید که چه مواردی و تجهیزاتی باید مورد بازرسی قرار گیرند، می توانید یک چک لیست تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را که توسط دسته بندی هایی که برای تیم و ساختمان شما مناسب است، ایجاد کنید.

سپس این بازرسی ها را به صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه یا سالانه انجام دهید. ایجاد یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، با در نظر داشتن این تعمیرات برنامه ریزی شده در بودجه و برنامه خود، می توان از هزینه پرخرج و ناگهانی جلوگیری کرد.

چک لیست های نت به شیوه های مختلفی ساخته می شوند. محدودیتی در نحوه طراحی آن ها وجود ندارد بلکه مهم این است که شاکله کلی آن یعنی نام قطعات، زمان سرویس و چگونگی سرویس در آن ها مشخص شود.

برخی چک لیست ها می توانند خیلی کامل و دارای جزئیات زیاد بوده و برخی دیگر ممکن است بسیار ساده طراحی شوند. مهم نتیجه و ایجاد ارزش افزوده ای است که در نتیجه نت برای سازمان ایجاد می شود.

دانلود نمونه چک لیست نگهداری و تعمیرات در ایزو ۹۰۰۱

جهت دانلود نمونه چک لیست نت می توانید از طریق لینک زیر اقدام به دانلود نمایید. ایزوسیستم همچنین آماده مشاوره و پیاده سازی استانداردهای ایزو در سازمان شما می باشد.


دانلود نمونه چک لیست نگهداری و تعمیرات


نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!